En period i mitt liv!

Sitter och tänker på när jag jobbade på FMV (via ISS), trivdes så grymt bra där. Trevliga glada människor. Och jag hade en sån otroligt bra chef där. Hon var fantastisk, fanns inga problem hon löste allt. Hade man önskemål så gjorde hon allt hon kunde för att göra det bästa av situationen.

När jag jobbade där så var mitt yngsta barn ganska liten, hon blev sjuk ofta. Blir ju lätt så när man har barn som går på småbarns avdelningen där det florerar en del baciller. Men chefen sa att det inte gjorde något eftersom jag gjorde sånt bra jobb när jag var på plats. Sånt värmer..

Jag var till en början anställd som tim vikarie och fick hoppa in vid behov. Vilket kanske inte var så positivt för inkomsten. Men jag kunde heller inte jobba heltid där för de hade rullande schema på tiderna så ibland fick man sluta kl 18.00. Vilket inte fungerade för mig eftersom jag skulle vara hemma så sent då. SÅ chefen frågade tjejerna om jag inte kunde få ta ett pass som var mitt hela tiden. De sa ja, så jag fick fast anställning. Chefen tyckte jag gjorde sånt pass bra jobb så de ville ha mig där, vilket gjorde mig VÄLDIGT glad.

Kan ibland sakna det stället..... vissa människor som gjort intryck som man inte glömmer bort. Vet inte riktigt vad som fick mig att börja tänka på det nu. Men det är en period i mitt liv som jag kan tänka tillbaka på och le

//U

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med om att jag trivdes bra!

2011-01-14 @ 14:48:52
URL: http://www.fiafiber.blogspot.com
Postat av: LottaH

Ja, visst är sådana tankar mysig ?? Man blir liksom varn i hjärtat... Hur kom det sig att du skutade där då ?? Det behöver du ju inte skriva här, om du inte vill.....Men det lät lite ledsamt att du inte är kvar där.... Det är fruktansvärt ovanligt med så pass förstående chefer idag !! Hoppas det är bra med er annars !!! KRAM // Kussen

2011-01-15 @ 10:37:15
Postat av: Terese

Håller helt med att jag trivdes bra. Tänker också tillbaka till den perioden emellanåt

2011-01-15 @ 14:14:59
URL: http://tesa.mankans.com
Postat av: Ulrika

Lotta: Vi slutade inte där helt frivilligt, men vi förlorade uppdraget och Proffice tog över... så "gänget" blev splittrat, vissa fortsatte med samma företag vissa stannade kvar och jobbade för Proffice ... och den chefen har funnit något annat. Terese + Sofia: Det var en väldigt bra period och ni två var underbara att jobba tillsammans med



KRAM

2011-01-15 @ 22:40:27
Postat av: Sofia

Tack detsamma!

2011-01-17 @ 20:40:30
URL: http://www.fiafiber.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0