Tillbaka till verkligheten

Då har jag avverkat en arbetsdag utav 5 denna vecka. Tyckte det kändes himla skönt att komma tillbaka till jobbet idag, tillbaka till rutinerna.  Och har hunnit tvättat och fixat hemma idag så jag känner mig riktigt duktig :)

Men längtar lite till sängen nu faktiskt men ville kika igenom lite bloggar först innan jag lägger mig.

Nu ska jag ta och natta kudde och försöka släppa alla jobbiga tankar och tänka på allt annat som är roligt :) t.ex som mina barn och min otroligt fina kärlek :)

Sweet dreams alla glada :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Kajsa

O Hej! Kul att få svar från dig! Ja, du har verkligen gett inspiration! Nu när jag orkar träna så tycker jag att det är riktigt roligt, började jogga, men jag väger 79 kilo fortfarande så det kändes i benen.. Men jag har gått ner 41 kilo, så det är skönt, jag känner hur mycket bättre jag mår, det är verkligen skillnad!



Hoppas du får en jätte bra dag! Kram /Kajsa

2010-09-07 @ 07:58:25
URL: http://outoff.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0