Funderar!

Hmm.. ja ni läser rätt jag funderar :) Jag funderar på vad kan man skriva, vad får man skriva? här eller på facebook. Hur mycket kan man lämna ut av sig själv eller andra?  Vad är ok?  Om jag vill skriva att jag mår SKIT just nu, är det ok att göra det? Skriva att jag har ont i vänster sida av bröstkorgen. Att jag själv tror det är en stressgrej, eller ryckningar jag haft i armen... mmm.. tycker själv det är helskumt men det har kommit och gått, ni vet när det rycker i ögat eller känns som det pulserar kraftigt i ögat. Så har det känts i armen. Tror även det är en stress grej, ja då säger ni ja men stressa ner.. VILKET jag inte kan, just nu iallafall.  Finns så mycket jag skulle vilja vräka ur mig här men som jag inte kan göra. Just för att det känns som om man inte kan få skriva VAD man vill NÄR man vill.

Jag har känt mig så himla negativ hela förra veckan. Och så tänkte jag i dag att nä nu jävlar ska jag inte bli negativ jag ska vara positiv och sprida den glada energin... lyckades jag???? Halva dan gick och jag kände mig UR less... varför då? DET vet jag varför men vill inte skriva ner det.. jag är INGEN negativ människa... vet inte varför det blir så här, kanske behöver ändra på nått..  får fundera mer :) Är iallafall glad över att jag har goa arbetskamrater ... tänk att de står ut med mig hehehe

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det här är DIN sida, och du får skriva vad du vill,

kan ju faktiskt ses som en slags terapi ett sätt att skriva av sig. Sen är det upp till läsaren om man vill ta del av ditt liv. Så det så!!!

2010-09-28 @ 14:24:06
URL: http://odlehopp.blogspot.com
Postat av: lotta

du kan skriva vad du vill det gör jag på min sida iallafall,vill man läsa så läser man annars skiter man i det. jag använder min blogg som dagbok och terapi typ.tycker det känns skönt. jo visst allt kanske man inte skriver, men det mesta iallafall.har nu en sån skitnatt kan inte sova så jag kollar runt här:) ha det gott kram Lotta

2010-09-29 @ 04:04:48
URL: http://lottaotommy.blogg.se/
Postat av: Terese

Kan kännas bättre att få skriva av sig, det tycker i alla fall jag. Och som föregående skrev, man kan välja om man vill ta del av ditt liv.

2010-09-29 @ 09:55:13
URL: http://tesa.mankans.com
Postat av: Anita

Håller med förra inlägget. En del som skriver mer privat har inälggen låsta, ett alternativ om du vill skriva av dig mer.

2010-09-30 @ 15:34:09
Postat av: Cathrine

Ulrika, det är okej att vilja kräkas på världen ibland. Om man inte får känna motgångar så blir svårare att njuta av medgångar. var som du känner för!! Kram

2010-10-01 @ 13:20:25
Postat av: Ulrika

Tack snälla för era inlägg... tar åt mig av allt ni sagt :) KRAM

2010-10-01 @ 15:09:53

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0