Skrämd

Igår fick jag ett samtal från mitt yngsta barns pappa, han undrade vart hon är någonstans... i skolan så klart tyckte jag. Då hade han fått ett samtal från skolan där de undrade om hon var sjuk... Ehhh nej hon ska vara i skolan. Så jag fick eld i baken och ringde dom. Då visade det sig att de ringt till fel Cornelia. Vilket INTE får hända.. jag han tänka massor med saker... jag var så arg efter samtalet att jag skakade, jag han tänka massor med saker som skulle hade kunnat hänt henne. Visst förstår jag att vem som helst kan göra fel. MEN jag har påtalat tidigare att de måste vara noga när de båda har samma för och efternamn de måste vara noga med vad de gör. De skrämde verkligen slag på mig. Får bara hoppas att nått liknande inte händer igen :)

//Ulrika


Kommentarer
Postat av: joss

Usch va hemskt, kan tänka mig allt man hinner tänka på i den här världen vi lever i idag!!

Skönt att det va fel iaf!



Kramar

2010-10-27 @ 18:39:57
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jaaaa jätte skönt... han tänka tusen tankar.. usch... Kram

2010-10-27 @ 22:23:13

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0