Helgen vecka 43

Fredag 29 okt

Jag blev hämtad av min kärlek ♥ från jobbet, vi hade pratat om innan att vi skulle äta fondue och dricka lite vin. När vi kom hem till min kärlek så hade han förberett och dukat allt så fint. Han ville så gärna göra nått för mig. Han är så underbar. Han är mannen i mitt liv. Lite bilder från vår helt underbara kväll.



Klicka på bilderna om ni vill se dom i större format. Det blev en riktigt romantisk kväll.

Lördag 30 okt

Denna dag var det skräckfilms kväll bokad med en väninna till mig som heter Maria. Vi brukar ha såna kvällar någon gång ibland. Nu var det ett tag sen så vi tyckte att det var dags. Vi åt middag och drack lite vin och åt massor med godis. Vilket är ett ont måste när man ska se läskiga filmer. Nått som är ännu mer ett måste är ju KUDDEN... ja ni läste rätt vi måste ha varsin kudde som vi kan gömma oss bakom när vi ser filmen. Haha ja det låter kanske löjligt men vi har jätte trevligt och mysigt när vi har dessa kvällar. Lite bilder på kvällen




Maria vet även om att jag älskar ljus så hon hade med sig present till mig :) hon är så go


Söndag 31 okt

Idag skulle man dra tillbaka klockan en timme, vilket betyder en timmes extra sömn.. skönt :) Idag hade jag och mitt yngsta barns pappa  6 årskalas för vår prinsessa på barn och buslandet. Det blev riktigt lyckat. Hon var väldigt nöjd över sitt kalas. Blev rätt mycket barn 15 st... men det skulle kommit 4 till egentligen men de blev sjuka.

Efter kalaset så kom min kärlek hem till mig och vi drog ner till alby och tog en löparrunda. Det var så skönt, var så länge sen jag var ute och sprang men det är pga att jag varit så förkyld. Så det var grymt skönt att vara igång igen. Så den här veckan blir det 3-4 pass tänkte jag.

Det var allt för denna helg... tror jag, kommer jag på nått mer så får ni höra det sen

Ta hand om er

//Ulrika


Kommentarer
Postat av: joss

Sån lyx!!!

2010-11-02 @ 13:31:07
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0