Slutet på November!

Tiden går så grymt fort nu tycker jag, så fort helgen är över så längtar man till nästa helg och vips så är man där igen.  Samma sak med månaderna, det var ju nyss Oktober. Vart tog den månaden vägen då? 

Är det någon åldersgrej att det känns som tiden försvinner eller har man helt enkelt för mycket att göra? Lyssnar man på de yngre så tycker de inte alls att tiden går snabbt fram. Har man för stora krav på sig själv?

Snart ska vi välkomna 1:a advent. Var det inte sommar nyss???

/Funderingar bara


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Hej! Känns som det var länge sen jag skrev här! Hoppas allt är bra med dig! Tycker ju att jag borde springa (lös stöta på) dig snart! Vi bor ju så nära varandra nu!

Tänk att det snart är december. Tiden går så fort! Och jag är i v23 redan. Gisses, nästan lite läskigt vad fort det går!

Hoppas du får en underbar helg!!

Kramar

2010-11-20 @ 00:29:23
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!



Jag mailade dig i sommras och frågade massor med frågor ang Gbp. Nu har jag gjort min op, för 4 veckor sen och jag ville fråga om jag får ställa lite nya frågor :)?



Kram Maria

2010-11-22 @ 12:21:29

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0