Musik

Jag har kommit in i en period då jag lyssnar mycket på nightwish och Within temptation, jag tycker det är bra musik. Det är min dotter Emma som fört över musiken på min mobil :). Jag lyssnar alltid på musik från och till jobbet så det är kul och ha lite annat å lyssna på.

När jag kom hem idag så frågade Emma mig om hon fick sova hos en kompis, och eftersom de har höstlov nu så var ju det inga problem. Jag följde med henne dit eftersom jag inte träffat hennes kompis mamma tidigare så jag kände att jag ville säga hej och se så Emma kom dit safe... ja jag är lite utav en hönsmamma... emma tyckte nog att jag var lite pinsam men det får hon ta :)

Nu ska jag se klart biggest loser, tycker det är inspirerade att titta på det när de kämpar och tränar så hårt som de gör... det gör att jag vill träna mer :)

//ulrika


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0