Fit for fight

Det är så jag känner mig lite mer nu, fit for fight.  Har tränat i tre dagar i sträck nu. Känns i kroppen, i går körde jag löpning som uppvärmning för att kunna köra styrka hemma. Kan säga att det känns rätt mycket i kroppen idag. Men det är en skön känsla. Idag ska jag inte träna något utan bara vila (från träningen alltså). Finns massor hemma som ska fixas hade jag tänkt. Lill tjejen ville ta kort på mig innan jag drog hemifrån igår



Bäst att klä sig ordentligt nu för att klara av att springa i vädret som är nu. 

(bilden blir större om man klickar på den)

Nä nu ska jag sätta fart här hemma och fixa och dona lite, bättre att röra på sig så man inte stelnar till i kroppen.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Shit va duktig du är :)

Hur känns kroppen denna dag då :)

Vad har du pysslat med?



Kramen tillbaka

2010-11-24 @ 18:53:28
URL: http://bibbisliv.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Önskar Dig en bra morgon :)

Vad säger kroppen idag då?



kram

2010-11-25 @ 08:38:13
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0