Fars dag!

Igår var det fars dag. Jag och min kärlek åkte hem och grattade hans pappa på fars dag, och så blev vi bjuda på middag och fika. Jätte trevligt.

Sen innan vi åkte hem till mig åkte vi förbi minneslunden där min pappa ligger. Det var riktigt tungt. Min kärlek märkte att jag inte riktigt ville dit fastän jag ville. Det är ju något som är jobbigt men ändå bra att ta tag i det. På vägen uppför trappan mot minneslunden så berättade jag lite om pappa. Hur han var som person och vad han tyckte om. Skrattade lite åt att han gärna umgick med Finska gubbar och han hade nästan bara märket Saab på sina bilar. Vilket är lite komiskt då min kärlek är finsk och jobbar med Saab.  Är rätt övertygad om att Pappa hade gillat min kärlek. Jag är glad att det var min kärlek jag delade den här stunden med, fick gråta ut mot hans axel. Behövde få ur mig lite grann, så mycket jag vill säga till pappa och så mycket jag hade velat göra annorlunda.

Det var riktigt vackert på kyrkogården. Massor med ljus tända överallt. Minneslunden ligger brevid och där var det folk som lämnat vackra blommor och tänt en del ljus.



Grattis pappa på fars dag ♥ Saknar dig så oerhört mycket.

 

Tack min kärlek för att du finns där och stöttar mig.

//U


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej!! :) Allt bra idag då? :b

2010-11-15 @ 15:37:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Det är tungt då vissa dagar kommer

och man inte har sina kära kvar.

Jag miste min pappa -86 allaredan.

Va fin din blogg är ! :)

Vad gör du denna kväll då?



Kramar om

2010-11-15 @ 18:11:46
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0