Den lilla svarta!

Shit vad jag är glad, har äntligen funnit min lilla svarta. Jag skulle ut med min svägerska för att hon var i sthlm och julhandlade. Så då behövde jag köpa nått nytt. Letade febrilt efter nått att ta på mig. Kikade på Gina Tricot och fann en röd/svart klänning som jag tycker är cool men den satt inte så bra. SÅ vi fortsatte vårt sökande och så fann jag min lilla svarta på HM. Den satt SÅ snyggt, min kärlek sa t.o.m wow när han såg den på. Kan ju tillägga att han inte är så förtjust i klänningar men den här gillade han. Sen var det nästa projekt att hitta något att ha till klänningen. Det fann vi oxå senare på just HM, en jättesnygg jeans jacka. Lägger ut bild på outfiten senare, det ser dock inte lika snyggt ut på bild som det gör IRL men på ett ungefär iallafall.

Så nu har jag äntligen min lilla svarta

//Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0