Stalker!!

Det är vad min 11 åringa dotter kallar mannen som brukar åka samma buss som jag tar,  han har ju inte varit direkt diskret när han stirrat på mig tidigare. I fredags mötte jag honom i centrum när jag var där med mina två döttrar. Han hade oxå med sig två flickor.

Han stirrade på mig tills det inte gick att se mig längre. Min dotter sa mamma han stirrar på dig jättemycket jag sa att jag INTE tänker titta bakåt. Så då sa hon vilken läskig stalker. Menar tycker inte det var speciellt smidigt att inför barnen göra så... hon blev skrämd.  Samma sak i går när jag och min kärlek var inne på ica så såg jag att han stod vid kassan.. tänkte att han hinner säkert gå innan vi kommer till kassorna, vilket han inte hade... han såg inte att jag hade killen med mig så han ställde sig vid annonserna och väntade in (vände sig om då och då och tittade vart jag befann mig).

När vi är klara så tar jag kärleken i handen och försöker skynda mig förbi utgången. Kärleken gav onda ögat till mannen.  I morse såg jag honom inte så jag hoppas han har slutat nu.

/tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ewa

Men huvva vad läskigt!!!

Hoppas han slutar nu då.

Man ska ju inte behöva bli rädd för att visa sig ute.



Hoppas allt är bra méd dig annars (verkar ju så då man läser)



Kram kram

2010-05-26 @ 08:56:45
URL: http://themetalgirl.blogspot.com
Postat av: cattis

Ulrika, detta är ju riktigt läskigt! Vet du vem han är? kram och sköt om dig!

2010-05-26 @ 10:05:48
Postat av: Ulrika

Ewa: Ja jag hoppas oxå han slutar, får se imorgon bitti om han är på bussen :( ... Cattis: Har ingen aning om vem han är, men har sett vilket område han kommer ifrån, och nu finns det tre st som sett vad han håller på med och hur han ser ut.... Kramar påer

2010-05-26 @ 19:17:25

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0