Nervös

Ikväll efter jobbet så har jag haft fullt ös, startade tvättmaskinerna i tvättstugan, drog sen ut och sprang 6 km 34.21 min. Jättenöjd med tiden. Sen direkt in i duschen och sen fixa sallads buffé till middag, väldigt uppskattat av barnen. Efter att vi ätit så var det bara att fortsätta i tvättstugan och städa lite hemma. Så det känns att jag lever just nu. Är jätte trött ska alldeles sova, tänkte bara dricka upp mitt te först. I morgon ska jag på förbesök på SÖS inför min operation på fredag. Är så himla nervös... alla säger att det kommer gå bra, klart det går bra men jag tycker ändå att det är jobbigt... är rädd för att bli sövd, men min kärlek ska följa med  han tog ledigt, han är så underbar.

Sååå nu skriker sängen på mig.. dax och sova.

Kram på er


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0