Myzzz!

Den här helgen var jättemysig, i fredags när min kärlek hämtat mig från jobbet så åkte vi direkt till ursvik och sprang 5 km, blev jättenöjd med tiden. Sen drog vi hem och duschade och min kärlek fixade en supergod sallad och så tog vi  ett glas öl/vin. Kärleken hade gjort som en sallads buffé så vi kunde sitta och plocka och välja så som man vill ha det.



I lördags blev det lugnt och skönt, vi åkte till Sollentuna centrum och tittade lite i affärer, efter det åkte vi till spånga och hyrde två filmer som var lite halvbra. Inte och glömma så köpte vi så klart lördagsgodis min höjdpunkt på veckan haha.


♥♥♥Kärlek♥♥♥

Idag (söndag) är det ju mors dag, det är väl ingen som missat det? hehe.. vi åkte hem till kärlekens föräldrar och åt middag och lite fika. Jätte mysigt, hörde av mig till min mor och grattade.

Sen var det dags att åka hem och ta hem de stora barnen


tingeling:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0