Löpning 4 maj-10

Igår skulle vi springa konditionsträning på 1 mil. Eftersom vi körde ett hårt pass i söndags vid Grimsta på 5 km med mycket backar i skogen så skulle vi ta det lugnare igår. Men inte alltid så lätt. Jag tog i lite ändå och slog mitt personbästa, vilket jag kände mig sjukt glad för. Sprang på 64 minuter och mitt mål är att springa något under timmen på midnattsloppet, så det känns som om jag kommer att klara det, när det är tävling så tar man i lite extra oftast :)

Men nackdelen nu är att jag har ont i mitt högerknä, kan vara resultatet av att vi sprang två dagar i rad. Men kände bara lite grann under tiden jag sprang i går men idag var det ännu värre, men det ger nog med sig.

Vet inte om det med knät även kan bero på att jag haft övervikt så länge att det blivit förslitningsskador kanske borde kolla det

//U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0