Kvalitétid!

Idag efter jobbet så ska jag och min son gå ut och äta och gå på en bio :) Bara han och jag, det ska bli sååååå mysigt, lite kvalité tid. Inte ofta man får det med bara ett barn. Så han har bestämt att vi ska se Prince of persia, och det är tydligen Världspremiär idag på den. Vilket jag inte visste när jag bokade. Så i morgon får ni höra vad vi tyckte om filmen. Har precis pratat med min prins och han är på väg till mitt jobb. Känner mig som världens hönsmamma som bara måste kolla av med honom att det går bra, menar det är inte första gången han åker in till stan.  Och han har faktiskt varit med mig på jobbet tidigare så han borde känna igen sig.



Ska bli spännande det här :)

Tjingeling

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0