Onsdag 10 mars

Idag känns det i kroppen att vi gick på boxning igår, Marika körde slut på oss totalt haha... men det var skönt. Bara det att jag ska springa ca 7 km ikväll är det tänkt.. benen är redan slut nu men det är bara och dra ut och springa. Kommer känna mig sjukt duktig efteråt.

Den här veckan har/kommer sett/se ut så här:

Måndag:
Sprang 6 km på 40 min tillsammans med kärleken
Tisdag: Boxning tillsammans med Emma ♥
Onsdag: Springa ca 7 km utan tid Tillsammans med kärleken
Torsdag: Inga planer ännu
Fredag: ´Hämta lilltjejen från dagis ♥
Lördag: Springa ca 6-7 km med kärleken + Fira min söta brorsdotter Saga i strängnäs
Söndag:  Inga planer ännu

Lite kul hur mars ser ut, så många som fyller år:

07 mars: Seija (min pojkväns mamma) 58 år
11 mars:  Jürgen (stora barnens pappa) fyller 45 år.
11 mars: Tyra (Terese och magnus tjej) 2 år
13 mars: Kenneth (lill tjejens gudfar) fyller 35 år
14 mars: Danne (Lucas pappa) Fyller 45 år
15 mars: Veronica (min bästa vän) fyller 32 år
15 mars: Saga (min söta brorsdotter) Fyller 3 år
18 mars: Gabriel (min vän) fyller 34 år

Undrar om jag har missat någon :) Säg till i såna fall

//Ulrika


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0