Gastric Bypass!

Tänk vad mitt liv har förändrats utav den här operationen, som ssk Marita sa, de gav mig redskapet sen var jag tvungen och kämpa vidare. Är ju så att bara för att jag fått den här operationen så kan jag fortsätta som innan, utan jag tvingas in i en ny livstil- vissa förstår inte hela konceptet utan går inte ner och hamnar i samma fälla igen.  De som säger att det är en enkel utväg har så fel för det är inte enkelt.. måste kämpa och äta rätt, röra sig precis som andra som går ner i vikt på "vanlig" väg förutom att vi som har gjort OP kan bli jättedåliga om vi får i oss nått som är fel för magen.

Kan säga att jag ångrar inte en sekund att jag gjort op, mitt liv har förändrats till det bättre. Jag är piggare,gladare, bättre självförtroende, mer ork m.m

//U

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

Shit, har märkt att jag inte läst på minst en vecka. massa nya inlägg, härligt att läsa!!!

Otroligt roligt att läsa om allt. Ska bli roligt att se bilder på "1årsdagen" för operationen.

Kul att det går så bra med löpningen! För mig går det oxå bra. Kämpa på!

Dina barn verkar ju vara helt underbara! Längtar såååå tills jag får egna!!

Ha en underbar helg!!!

Kramar

2010-03-04 @ 15:15:34
Postat av: Diana

De är ju de som är problemet tycker jag, att ändra livsstil. Dom har ju inte opererat hjärnan så feltänket som man levt med finns ju kvar och sötsuget. De är de jag blir så le på, att jag älskar godsaker. Trevlig kväll!!

2010-03-14 @ 21:17:10
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0