Storbesök!

I måndags kom Jenny & Saga på besök i tyresö, de bodde hos mamma. Så mysigt och träffa dom. Igår sov de hos mig.... så mysigt, saga är världens coolaste unge :) De skulle utträtta ett ärende när de var i tyresö att finna en vagn till kommande bebis. Den fann Jenny igår, super fin Emmaljunga så nu har bebisen nått att ligga i när det är dags för promenader.

Nu har de nyligen åkt in mot stan. Blev så tyst här....hoppas vi ses snart igen, tiden går ju så fort så Saga känns större för varje gång jag ser henne.

Nu har jag även upptäckt att jag börjar få infektion i ett av såren. Just ett sår som är i naveln fy bubblan jag har fobi för att pilla i naveln så det blir inte lätt :(  Men har nyligen sagt till chefen att jag kommer på måndag. Det ska bli skönt att återgå till det normala. Men jobbar trots allt bara en kort vecka eftersom det är midsommar. Då ska vi åka till Linda & Kenneths landställe. Längtar det är så fint där.

Nu ska jag göra mig klar så ska jag och Emma ta en liten promenad, måste hålla igång så jag får igång kroppen till måndag hehe

/Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0