Komplikationer

Så fint heter det jag har nu... gjorde som sagt gallstensop 4:e juni. Var igår och tog om mina levervärden vilket hade sjunkigt lite men måste ta om dom ytterligare en gång. Fick se hur mina värden låg förra veckan och nu förstår jag att jag varit så dålig. Men har nu fått en "knöl" ovanför ett utav titthålen som gör väldigt ont. Men får se om det ger med sig vilket jag hoppas på. När läkaren kände på "knölen" så blev jag helt yr, trots att jag redan låg ner så man kan säga att den gör VÄLDIGT ont...jag kan inte ens ha armarna i kors för då kommer jag åt den :(  LÄngtar tills jag känner mig helt ok och kan återgå till mina rutiner och arbeta och komma igång med min löpning.


//U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0