Juni!

Jösses vad månaderna går snabbt... vad hände med tiden? Det betyder att det inte är så långt kvar till semestern, men samtidigt betyder det att semestern kommer gå snabbt förbi hehe vilket dilemma :) Men vad gör det om 100 år?

Idag var jag på förbesöket på SÖS, gick himla bra känner mig inte lika nervös inför operationen som jag gjorde innan, är dock fortfarande nervös men det känns inte lika läskigt.  Lite kul när hon tog pulsen att hon märkte att jag tränar en del, det är mitt "kvitto" på att kroppen svarat på den tid jag lagt på träningen:) Kul!

Nu ska jag fixa lite sallad till ungarna och mig.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med om att tiden flyger iväg, tiden går fortare för var år som går. Hmmm kan det ha med åldern att göra...



Skönt för dig att det kändes lugnande med förbesöket.



Har inte satt upp några mål efter min op, men en sak som jag ser fram emot det är att kunna ta en löptur i skogen. DU INSPIRERAR MIG!!

2010-06-02 @ 10:09:54
URL: http://odlehopp.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag var på min första info om gastric bypass idag på vrinnevisjukhuset! är så klart nojig om det där med biverkningar, komplikationer m.m. men när jag ser dina fina resultat och att du dessutom springer blir jag jättepositiv!!!!!!!!!

2010-06-02 @ 23:09:06
URL: http://monsans.blogg.se/
Postat av: mona

vad är det för operation du ska göra?

2010-06-02 @ 23:09:46
URL: http://monsans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0