Återhämtning

Går inte så där jättebra faktiskt, trodde i mitt stilla sinne att jag borde vara på bättringsvägen nu. MEN i morse när jag vaknade så kände jag mig jätte konstig. Satte mig upp och mådde fruktansvärt illa, och snurrig... skyndade mig till toaletten ifall jag behövde kräkas.... satt där en stund roppade på min dotter E och bad om en banan för att se om det kanske berodde på att jag var hungrig. Men nä det gick inte över.... la mig sen på soffan kände mig otroligt svag och yr... kände att nä nu måste jag kräkas så emma sprang och hämtade hink och sen kräktes jag. Såg även dåligt så till slut kände jag att jag måste ringa sjukvårdsupplysningen och höra om det är normalt vilket jag gjorde. Sjukvårdsupplysningen trodde att jag var allergisk mot citidion som jag äter och sa att jag skulle omedelbart sluta äta dom. Vilket jag kände att jag kunde. Men ringde ändå avdelningen jag låg inlagd på, de ringde upp mig och ville att jag omedelbart skulle komma till SÖS och lämna lite prover och prata med kirurgen som opererade mig i fredags. Slutade med att jag satt på sös mellan 10.00-15.30. Dock inte ensam min kärlek tog ledigt från jobbet i morse när han hörde att jag mådde dåligt och åkte genast hem till mig så han var med mig på SÖS och höll mig sällskap. Resultatet efter proverna blev att jag har höga levervärden. Så jag måste återkomma till SÖS på måndag och ta om proverna för att se till att värderna blir bättre. Troligast därför jag mår så dåligt.


Så en enkel operation blev inte så enkel trots allt

Ta hand om er

//U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0