SEMESTER:)

Åh vad det är härligt med semester, ska ha barnen i tre veckor och sen har jag en vecka själv med min kärlek. Så vi har lite planer.

I helgen har vi varit i tyresö slott och fikat på notholmen, sen så har vi badat en del. Vilket ungarna har uppskattat massor. Har även förberett hemma lite eftersom vi åker till Finland till kärlekens landställe. Det ska bli grymt spännande. Det finns massor för barnen att göra där + att vi kommer åka motorbåt en del. När vi kommer hem så har vi ytterligare en vecka med barnen som vi inte riktigt vet vad vi ska göra utan det blir mest spontant. När vi har vår egna vecka så har min kärlek bokat ett hotell i danmark (jylland) det blir våran kärlekssemester. Han är så himla söt ♥.

Jag har faktiskt t.o.m hunnit springa lite i värmen, det gick väl sådär. Jag tycker jag känner mig helt ur form men jag tar igen mig snabbt hoppas jag :)

Nu ska jag titta klart på en film och sen hoppa i säng. I morgon bitti ska jag åka till ögonkliniken med lilltjejen och senare på kvällen ska jag och min kärlek fira vår 1 årsdag ♥

Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0