♥1 år 7 juli-10♥

Jag och min kärlek åkte på en kryssning för att fira våran 1 årsdag. Vi bodde i en lyxhytt, det var så mysigt det fanns en kyl med champange i rummet. Vi åt gott och drack gott. Här är lite bilder från våran dag.


Hemma hos peter och seija innan vi åker :)

Rummet, min kärlek sitter och öppnar sin present

Utsikten från hytten

Kylen med champange och annan dricka

PUSSSSSSS

Sitter i baren och myser och dricker öl och äter snacks

Jag dricker goda alkoholfria drinkar (drack ett glas vin hos kärlekens föräldrar och ett glas vin när vi kom till båten sen så blev det alkoholfria drinkar)

Jordgubbs-mix

Kärlekens rom och cola och min orange-mix

Drinkarna

Champange på rummet

Mysiga rummet

Dags för food garden, de hade jätte god frukost och grymt bra service

Mysig frukost

Ut på däck efter frukosten, låte blåsigt men ändå skönt

Massor med mys

Mysig säng

Sthlms skärgård

Hemma :)

Vi hade det så himla bra.

LOVE


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0