Nyårsafton-09

Nyårsafton firade vi Tillsammans med Linda & Kenneth och Casper, och Rikard och hans bonusdotter Michelle. Var himla trevligt och lugnt. Kändes som om vi var Många fler hehe. Men jag har ju tre barn så sammanlagt blev bara vi 5 personer så totalt 10 personer. Räckte gott och väl. Blev Mycket mat och dricka, godis åt barnen Hur mycket och marker som helst. Kenneth och min Kärlek Drack Några öl Det var allt jag alkohol dracks vägen som sa det blev mer eller mindre nykter Ett väldigtt nyår. Här får ni se lite bilder


Härligt med snö:)

Fixar lite inför matlagningen som KILLARNA Stod för

Min kärlek Försöker förstå sig på mixern, har lärt mig nu Att inte Lägga mig i När en människa Lagar mat haha

Emma med en JÄTTEklubba som hon fick av sin moster

Kenneth laddar inför Resterande matlagning, nu är förrätten klar:)

Dags att Sitta till bords

Varmrätten Klar:) Till efterrätt blev det marängswiss

Vi två:)

Fina par vi är:)

Sonen och min lillebror

Gott nytt år!


/ U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0