Konversationer:

På badhuset i lördags:

medans jag sminkade mig så lyssnade jag på två tonårstjejer... den ena säger (om sitt puder) mamma och jag har likadana.. men jag använder MYCKET mer än mamma... mamma använder JÄTTE lite... varpå hennes kompis säger.. mehhh.. då kan din mamma likagärna använda pudret varannan dag och använda mycke...t då istället för lite varje dag, det verkar onödigt

Igår morse mellan mig och min 5 åringa dotter:

jag ska inte gifta mig.. jag:ska du inte, Hon: nää jag ska ha fula barn.. Jag: varför ska du ha fula barn Hon: NEEEEEJ jag ska ha Fyyyylaaaa barn.. Jag: jaha du ska ha fyra barn....

men den konversationen slutade med att hon skulle ha två storebröder två storasystrar och två lilla systrar = 6 barn..och en pappa 

Lilltjejens pappa ska få barn:

Konversation mellan lilltjejen och hennes kusin saga,  Saga jag kan inte bära dig, jag måste spara mina muskler tills bebisen kommer

/U


Kommentarer
Postat av: sara

ååhh.. va kärt.. barn säer så himla roliga grejer ibland... haha spara på musklerna.. så kärt..

2010-01-18 @ 15:36:46
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Diana

Hihi, vad roliga dom är dom små liven. De är riktigt roligt att diskutera med dom.

2010-01-20 @ 09:00:15
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0