Helgen redan över!

Jaha en ny härlig vecka,  den här veckan är lite halvkonstig, idag ska jag gå tidigare så jag kan hämta min dotter från dagis. De stänger tidigare pga ATP  tror jag det heter eller var det APT hehe.. men vilket som så stänger de 15.45.  Och i morgon ska jag gå till ögonläkaren + logopeden med lilltjejen så då är vi lediga.

Vi har haft en underbar helg. I fredags lånade vi min brorsdotter som jag skrev tidigare, det var jättemysigt... hon och lilltjejen vaknade vid ca 6 lördag morgon :)  Sen vid lunch lämnade jag henne och då kom min kärlek så tog vi med oss barnen till Eriksdalsbadet, vi mötte upp Linda och hennes barn och även Veronica och två utav hennes fyra barn. Jätte härligt var det.  När vi skulle hem så ville Evelina följa med oss hem och sova hos oss och Sebastian ville följa med Linda och hennes barn vilket det blev :) Lite byte med barnen hahaha... igår fick vi besök utav Susanne och Caroline... jösses vad Caroline och lillan lekte mycket, det är jättekul att se på.. de skrattar hjärtligt, leker, dansar, hoppar, sjunger :) helt underbart..perfekt avslut på helgen.

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0