Helg!

Ok.. skrev precis ett långt inlägg, men av någon anledning så blev det error... så jag ska försöka komma ihåg vad jag skrev :(
 
Ikväll ska jag hämta min söta brorsdotter Saga, hon är helt underbar, min yngsta dotter Cornelia blev jätteglad när jag sa att vi ska ha henne ikväll, då sa hon att Saga får sova i hennes säng så sover hon i min. Vilket blir jättebra :)  Vi ska mysa massor ikväll.. tänkte köpa lite morötter och dipp:)

Snart ska Saga m familj flytta till strängnäs.. trist men jag förstår dom, det är lite lugnare där och så får de uteplats vilket egentligen vem som helst skulle vilja ha :)  Men kanske får låna saga någon helg  senare så barnen får umgås lite. Ja och så Faster får gosa lite. Men hoppas de kommer trivas där de ska bo.

Over and out!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi kommer säkerligen att trivas! Vi flyttar ju ifrån ghettot! ;)

Ni är välkomna att hälsa på,det är ju bara 7 mil till Strängnäs.

2010-01-15 @ 13:46:28
Postat av: Ulrika

Det blir vad man gör det till... klart vi hälsar på... :)

2010-01-15 @ 13:50:46

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0