Dålig....

på att blogga... men blir så när jag varit ledig finns så mycket annat man måste göra och fixa med. Igår var vi i pulkabacken.. mina termobyxor är kvar hos veronica så jag lånade min sons som är i storlek  164 jag var helt fascinerad över att jag fick på mig dom. Och lånade även dotters vinterskor haha.... så vi åkte en stund. Idag var lilltjejens kompis Caroline här och lekte, de dansade, sjöng,skrattade, lekte med barnvagnar hur länge som helst.. när det var dags att gå så ville de knappt sluta leka. SÅÅÅ söta... hoppas det blir snart igen.

Nu e det dags för mig att bädda ner mig, tänkte skriva en kortis bara. Har suttit och tittat igenom min bärbara hårddisk  efter lite kort.  Finns en hel del...  Jenny om du läser det här så kanske du kan skicka mig ett nytt kort på dig som du känner dig nöjd med :) har nämligen några tänkbara före kort om du är intresserad.

Sweet dreams!!!

KRAM

p.s Saknar min kärlek♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu läser jag din blogg! ;)

Njä,om 20 kg,till sommaren så kan du få en bra bild av mig! ;)

2010-01-07 @ 08:46:35

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0