Åhhh äntligen!

Nu är det fredag... sååååå skönt, längtat så.. blir hämtad från jobbet av min kärlek ♥. Ikväll blir det nog bara lugnt. Men i morgon bitti ska vi köra hans föräldrar till flyget, de ska flyga till Jordanien. Sen efter det så tror jag att vi ska ut och jogga en sväng. I morgon kväll ska vi troligen dricka lite vin... och sen får vi se vad som händer.

Har inte träffat min kärlek på hela veckan då han haft en massa möten han behövt gå på  sååå jag har saknat honom så mycket.

Tjohooo snart är det helg :)

Vad ska du göra i helgen???? (svara i kommentarsfältet)


Kommentarer
Postat av: Maria

vi ska nog ta det lugnt också, lets dance ikväll imorgon blir det troligen lugnt också men wallander på kvällen den nya.....

2010-01-22 @ 18:03:52
Postat av: sara

då har ni myyyyst mkt nu kan jag tänka ler ihelgen har jag varit på 5 års kalas.. kusin barnet. imorrn ska jag till malmö o försöka åka skridskor,, min 5 åring ska med o det blir första ggr för henne. Sen ska jag på viktop möte i lund. Vi är en grupp där genom som har gjort gbp op lr ska göra det som ska ha träff imorrn,, vi är runt 30 pers.. ska bli kul,, första mötet för min del. spännande, bara det att prata med andra i samma sits, jag känner ingen annan som har gjort en op.

2010-01-23 @ 21:14:51
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0