Vilken morgon!

Först när jag kom ut så mer eller mindre stormade det, lilltjejen som skulle till dagis tyckte det var jättejobbigt om kinderna...men hon har inte så långt till dagis tack och lov :) 

När jag var framme vid Stadion så måste jag gå en liten bit mot jobbet, då såg jag en post gubbe som cyklade i shorts.. alltså.. SHIT vad kallt det såg ut frös bara utav synen.

Sen när jag stod vid rödlyset för att vänta på grönt (efter det så är jag framme på jobbet) Då kör en taxi i jordens fart  och slirar så bilen såg ut att slira in mot mig jag tappad ANDAN... JÄVLA TAXI, i ett sånt väder ska man köra lite lugnare om inte annat så kunde han kanske följa hastighetsbegränsningarna för det gjorde han INTE. I ett sånt läge ska man väl egentligen ta reg nr men jag blev så rädd så jag glömde helt bort det.

Väl framme på jobbet så fick jag andas  ut lite *phu*

Nu längtar jag så fasligt mycket till ikväll då jag ska till min kärlek tjohooo, i morgon är det tänkt att vi ska ut och springa tillsammans vilket kan bli intressant med tanke på hur vädret är nu. Jag han iallafall ut och springa igår, kändes lite kallare men det gick.

Trevlig helg alla glada:)

Kram Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0