Som att söka en nål i höstack!

På fredag ska jag vara med på kundens julfest :) ska verkligen bli jätte mysigt. MEN som alla tjejer så har jag klädproblem. Nu har jag i två dgr i rad letat i affärer när jag haft lunch... jag har en klänning jag vill ha på mig men vill ha något över axlarna och det är  INTE det lättaste. Men idag hittade jag lite smått och gott till barnen iallafall hehe

Vad kan man ha till en snygg svart klänning som sitter åt och med ett axelband, sjal, jacka? har en jeans jacka som är jätte snygg till men det vill jag inte ha på en julfest :)

//U


Kommentarer
Postat av: LottaH

KUL !! :) Ja du.... En snygg kort kavaj, är väl aldrig fel, eller det finns ju så mycket snygga bolero nu, det är ju också snyggt...Sjal funkar väl också bra..... Du hittar nog något, om du har tid att shoppa nåt mer, vill säga :)

Lycka till !! Kram,kram

2010-12-16 @ 00:22:32
Postat av: ulrika

Mm.. tack kusin för tipsen, har en svart kofta hemma som är ganska fin.. kanske blir den.. har en ljusgrå glittrig bolero som jag ska testa oxå.. KRAM

2010-12-16 @ 13:09:50

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0