Julen 2010!

Måste berätta lite om våran jul. Jag är så himla nöjd med julafton och helgen. Vi firade hemma hos min killes föräldrar. Där är det som tradition att åka till skogskyrkogården och sofias kyrka och tända ljus, så det gjorde vi oxå. Sen efter det åkte vi hem till Kärlekens föräldrar inne i stan. Det var så mysigt och lugnt, och mycket julklappar. I år blev det dessvärre ingen tomte men det gick bra ändå. Sebastian fick dela ut julklapparna. Han sa usch får ont i ryggen, ni köpte för mycket julklappar haha.. barnen verkade nöjda med sina klappar och även vi vuxna. Vi åt massor med gott och drack massor med julmust.

Dagen efter var det barnens pappors tur att fira med sina barn (ja ni ser hur välplanerat jag har det tre barn två pappor). Så då var jag och kärleken barnlediga så då var vi i hans nya fina lgh. Han har fått det såååå fint, det doftar så nytt och fräsch där.

Söndagen så åkte vi till strängnäs och hälsade på Bror och Svägerska med familj. Och åt då så klart mera julmat. SÅ gott och mysigt. 

Vi fick verkligen en fin, underbar jul ♥

Julafton i bilder :) först besök på skogskyrkogården, sen sofia kyrka, sen hem till kärlekens föräldrar. Vi tände lite tomtebloss åt god mat och delade ut julklappar. Ja och inte att glömma vi såg ju så klart på Kalle Ankas jul på ettan

       

//U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0