Härmed utnämns jag till:

ÅRETS PRAKTVURPARE

Motivering: Igår föll jag utanför vår butik platt fall, slog mig i högerknä och vänster hand.. aj aj gjorde ont men gick bra. Idag föll jag IGEN mellan dörrarna in till jobbet, slog mig på vänster sida, knät fick en ordentlig bula.. gjorde himla ont det oxå. Vilket fick min dotter att konstatera, nä mamma du behöver nya skor nu. 

Och båda ggr så var det RÄTT många om såg när jag föll som en klubbad säl. SÅ lite piinsamt kan jag ju erkänna att det var. Ni vet hur det är när man ramlar och slår sig.. man ställer sig upp snabbare än 1 sekund och säger ALLT gick braaa... :)


Kommentarer
Postat av: LottaH

Hm, usch då.... Du får ta det lugnt kusin lilla :) Hoppas det inte blev alltför illa i alla fall.... Men det är så jäkla pinsamt, när det står fullt med folk och tittar på.... Jag ramlade utanför jobbet förra vintern, raklång på magen,och när jag tittar upp, kommer en hel skock med karlar och går emot mig...Ha,ha,ha....Sååå himla pinsamt..... :) Ja, vi får väl bjuda å det då ?? Kramen

2010-12-27 @ 12:06:42
Postat av: "E"

Men mamma då. När du säger "utanför våran butik" låter det som om vi äger en butik. Du halkade ju utanför ica och fick hjälp av en alcoholist(stavning) och igår så liksom gled du åt sidan. Benen gled åt höger och överkroppen flög åt vänster. HAHA. Det såg så himla roligt ut! Men det måste gjort ont!

2010-12-29 @ 14:26:59
URL: http://emmaoutstanding.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0