Min inställning!

Ja då var det snart dax för midnattsloppet :) Ska bli så himla spännande. Förra året när jag bestämde mig för att anmäla mig till årets midnattslopp så var min inställning att jag skulle ta mig runt banan oavsett om det blir joggandes eller gåendes :). NU har min inställning till det ändrats en del sen i februari-10 då jag började med min löpning. Nu vill jag ta en bra tid.. eller åtminstonde springa runt timmen. Nästa år vill jag slå årets tid :) Vill inte ha för hög press på mig då mitt högerknä började strula lite nu. Vilket känns himla trist men vad är det man säger, övning ger färdighet. Just för stunden så är jag nöjd med min löpning, med tanke på att jag aldrig sprungigt i hela mitt liv. Men det är tack vare min viktnedgång som jag orkar det här, jag mår så himla bra känner mig stark och frisk.

Banan inför loppet :)



/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Go ulrika go!!!!!!

Det kommer gå superbra! Lycka till på lördag! Kör hårt!!

Kramar

2010-08-09 @ 09:07:43

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0