Hjälp!!

Fick precis en liten knut i magen... börjar bli nervös inför midnattsloppet. Tänk om jag inte orkar, tänk om mitt knä pajar, nä slå bort dumma tankar, klart jag orkar. MEN tänk om!!!! ahhh nä skit samma det blir vad det blir.

Men känner mig grymt taggad inför det här. Jag har sett fram emot det i ett års tid, det här är målet med min löpning. Ja eller just för stunden jag kommer ju fortsätta springa efter loppet. Mitt mål efter midnattsloppet är att slå den tiden jag springer på i år nästa år. Antar att jag kommer springa andra lopp oxå. Men ska först springa Midnattsloppet 2010. Känner till flera andra som ska springa på lördag. Flera stycken på jobbet faktiskt. Ska bli en otroligt rolig upplevelse. De som sprungit det här tidigare säger att det är enorm känsla så jag ser verkligen fram emot det här. 

 

/U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0