Vård Av Barn= V.A.B

Mm.. så ser min vecka ut, så igår blev jag så uttråkad så jag satte igång och tokstädade, rensade lillans rum, tvättade upp hennes mattor... städare hela lgh:en och när det var helt färdigt så tänkte jag äh måste väl baka lite oxå, dock inget märkvärdigt men gjorde chockladbollar

Sen så blev det lite god middag och mys

Idag (onsdag) har jag varit hos läkaren igen med min sjukling. Hon fick hög feber i natt 40 grader, så jag ringde sjuvårdsupplysniingen för jag tyckte det var konstigt att febern var så hög när hon ätit Cefamox sen måndags. Men bokade ny tid för nya prover så nu hoppas jag verkligen att det ger med sig. Tar så mycket energi för min lilla prinsessa att behöva vara sjuk, dessutom så saknar hon sina dagiskompisar .... sååå håll tummarna på att hon får bli frisk snart

Nu ska jag titta klart på Kändisdjungeln

/U


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå??

saknar dina inlägg!!

Hoppas du haft en toppenhelg! Det har jag!! mer om det i mitt mail på Fb

Kramar!!

2009-09-20 @ 23:53:47

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0