Shoppingtur!

Ja som jag redan berättat så var vi i vällingby och shoppade. Jag var i STORT behov utav lite nytt. Vi hade inte bråttom utan tog det väldigt lugnt och tittade i alla möjliga affärer nu när vi ändå hade så gott om tid :) Ramlade in på DINSKO och tyckte jag skulle prova stövlar.. har alltid velat haft stövlar och killen sa att jag var som ett barn i godisbutik, min upptäckt att KUNNA få på mig ett par stövlar var så grymt häftig. Jag har lixom alltid haft för tjocka vader för att kunna få på mig stövlar men vilka jag än provade så fick jag på mig dom.. vilken LYCKA hehe. Hittade ett par som jag blev lite extra kär i och som killen tyckte var riktigt snygga på. Så jag tänkte jag skulle lägga upp bilden här och vill gärna att ni tycker till de som vill:)

 

Det är kilklack för att jag är ju inte van vid klack så det här kan vara en bra början för mig :) så inte mina fötter dör. De var jättefina på :)


Ett litet tillägg.. dom är alltså inte köpta ännu :) jag bara provade ut dom .. tänkte jag skulle fundera lite så det inte blev ett impulsköp.. men har bestämt mig .. vill ha DOM :)

/U


Kommentarer
Postat av: jenny

SNYGGA!!!

har ett par som liknar dom. men dom har inte spännet där uppe

Bra köp!!

2009-09-21 @ 21:56:07
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Ulrika

2009-09-21 @ 21:58:32
Postat av: Anonym

Tack.. jag har inte köpt dom ännu.. ska göra det i helgen :) tänkte jag iallafall.. hoppas bara på nu att dom finns kvar annars blir jag ledsen i ögat haha

2009-09-21 @ 21:59:13
Postat av: Jenny

Du får springa dit i helgen

du vet löningslördag! mycket folk hehe

Kommer bli superfina på dig!

2009-09-21 @ 22:09:18
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det har du rätt i.. kanske borde försöka komma iväg och köpa dom redan i veckan hehe :) nu när jag bestämt mig så måste jag bara ha dom :) hehe

2009-09-21 @ 22:13:39
Postat av: sara

tjusiga stövlar,, jag vill me kunna ha stövlar,, men som du vet så funkar inte stövlar över tjocka vadar... :(.. Njut!! ;)

2009-09-22 @ 14:39:04
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny L

Super snygga! Slå till!

2009-09-23 @ 13:49:15

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0