Ny vecka

Äntligen måndag, åh vad jag längtat till jobbet.. hehe.. ja ja ja lite överdrivet kanske :) är så mycket den här veckan:

Måndag: jobba till 17.00 Sen föräldrarmöte i sonens skola 18.30-20.00
Tisdag: Jobba till ca 13.00  sen har jag tid hos dietiserna för 6 månaders kontroll kl 14.00
Onsdag: jobba till ca 14.00 efter det möte för sebastian kl 15.00
Torsdag + Fredag är det "bara" jobba till 17.00 sen hemåt och göra lite måsten:)

Härlig vecka... ehh.. eller nått.. Men lördag blir rolig. Då har lille långebror födelsedags fest. Det ska bli riktigt intressant tycker jag. Roligt att se vad för människor som kommer dit, sen så blir det vad man gör det till. Tyvärr så ska inte min pojkvän med han ska åka iväg och fiska med grabbarna ... de kommer få det jättemysigt

 Måste ju även berätta att i lördags kväll när jag och killen piggnat på oss så åkte vi hem till hans föräldrar :) Det var första gången jag träffade dom, supergoa människor. Enligt killen så gillade dom mig oxå.. phuuu tur för mig hehe :)

Nä nu ska jag väl jobbaaaaaa mera :)

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0