Jösses

Jag och killen skulle ge oss på att gå 4 km igår, eller småjobba i intervaller. Vi började med att jogga då kände jag mig lite yrslig då sa han att vi skulle gå och ta det lugnt, och kanske t.o.m ta en kortare vända.. näää envis som synden som jag är så tyckte jag att vi skulle ta den vanliga. Hmm.. fick jag ångra bittert sen... när vi hade gått ca 2,5 km så fick jag ett tryck över lungorna, lite under revbenen och magen kändes som en spärrballong.  Mot slutet så orkade jag inte ens prata, kunde inte gå upprätt... förstå hur orolig min kärlek var...   framme vid vägen sa han .. sätt dig ner jag hämtar bilen.. han var beredd att åka till akuten med mig men jag ville avvakta.. de gick över efter en stund.. phuu.. men idag har jag grymt ont i ena skulderbladet.. *suck* men finns gott om tid att vila i helgen. Frågade min lilla flicka i morse vad hon vill göra.. bio eller lekland... givet svar blev lekland hehe:) kanske t.o.m hinner båda :) De stora barnen ska vara extra hos sin pappa i helgen för han behövde vara barnledig nästkommande helg.  Det är inte ofta jag är med lilltjejen utan de stora barnen så hon ska få massor med tid med mig nu... :)

Nu e jag helt slutkörd,  varit en del på jobbet.. eller egentligen är det inte så mycket men det känns eftersom det varit så stora möten :) 

Längtar hem till min lilla prinsessa :)

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0