4 km raskpromenad/jogging på 30 min

Det  var min status på facebook idag... jag och killen tog oss till alby/tyresö för att gå en utav slingorna där. Det är tredje gången vi går den här 4 km:s slingan. Första gången med rask takt tog det oss 50 minuter att gå runt, andra gången tog det oss 40 min då kände vi oss kanonduktiga för vi gick verkligen snabbt. Igår däremot så tog det oss 30 min, hehe fast då körde vi intervall joggning så det är förklaringen till att det gick så snabbt. Kan säga att jag kände mig enormt duktig.. var helt slut i benen när jag kom hem. Tog en dusch och sen värmde vi på maten som jag gjorde innan vi drog iväg. Jag gjorde hemmagjorda Cannelloni.. dom blev JÄTTEgoda om jag får säga det själv. Barnen och killen tyckte oxå det annars skulle jag inte våga säga det hehe. 

I morgon kväll blir det en ny motionsrunda på 4 Km.

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0