Sony Ericsson w580i

Är till salu pga att jag redan har en likadan fast rosa:)  den köptes den 090828 så den är inte speciellt gammal

Medföljer:

USB-kabe
Batteri BST-33 (950mAh)
Laddare
2 GB Memorystick Micro (M2)
Användarguide & CD-Rom

-----------------------------------

Modell: Slide
Höjd: 100 mm
Bredd: 47 mm
Tjocklek: 14 mm
Vikt: 104 gram
Färg: Grå, Blå, Rosa, Svart, Vit

Kamera: Ja
Bildupplösning: 3,2 megapixlar
Autofokus: Nej
Zoom: 2,5
Optik: Uppgift saknas
Blixt: Nej
Videosamtal: Nej
Videoinspelning: Ja

Inbyggd MP3-spelare: Ja
Walkman: Ja
FM-radio: Ja
RDS: Uppgift saknas

Windows Live Messenger: Ja
3Mobil Surf: Nej
3Mobil Surf Turbo: Nej
3Mobil-TV: Ja
3Musik: Ja
Skype: Ja

Skärmstorlek: 2,2 tum
Skärmupplösning: 320x240

Taltid: 4,5 timmar
Taltid videosamtal: 2,5 timmar
Standbytid: 365 timmar

Bluetooth: 2,0
USB: 2,0
W-LAN: Nej
IR: Nej
TV-ut: Nej
Synkronisering med dator: Ja

SMS: Ja
MMS: Ja
Röstsamtal: Ja
Videosamtal: Ja
3G: Ja
Turbo3G: Ja
Mailsupport: IMAP4, POP3, SMTP och Microsoft Active Sync
Webbläsare: SEM Std (Access NetFront)

Internminne: 40 MB
Expanderbart minne: Ja
Minnestyp: M2
Max minnesmängd: 8 GB
Medföljande minneskort: Ja, 2 GB


Lycka till:)

 

Låst på 3 men går att låsa upp


Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

jag behöver lite hjälp här med bloggen,, hur gör man en länk till sina inlägg om GBP på sin blogg,, ser att du har gjort det här o samlat det tilsammans?

/sara

2009-10-06 @ 21:37:37
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: sara

Ååhh.. tack så mkt!! de va ju super lätt när man väl visste hur man gör! Ha en bra dag! kram

2009-10-07 @ 09:26:10
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: sara

usch.. inte kul o ha ont. jag får ont i ländryggen.. speciellt när jag går o står stilla,, att diska e ingen höjdare,, de blir mkt belastat på den punkten,,, e spänd inför sthlm trippen nästa vecka dock.. skönt att det händer nåt nu, när de har stått still så himla länge.. annars är det helt ok här med mig,, precis lämna tösen på dagis o närjag nu kom hem så öppnade himlen sig o värsta regnet föll,, puh,, skönt o va inne ;)

2009-10-07 @ 09:41:50
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: sara

ja kan tänka mig det,, att du vill hem. Själv så sitter jag hemma,, har bokat tåg nu. skönt o ha det gjort. blir nattåg. Jag tränar (för lite) hos sjukgymnast. har inte blivit på länge nu.. känns inte bra att det går för långt emellan. bor 1 mil ifrån o är nästan beroenda av bil, o jag har ingen,. får låna ibland av modern min,

2009-10-07 @ 11:07:15
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Hur mycket vill du ha för telefonen?

Kram

Mia

2009-10-19 @ 21:01:44

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0