Så kul :)

Sitter ensam i receptionen och skrattar högt, hur många klassar mig som normal nu.. ehhh typ INGEN haha... men se här vad jag skrattar åt

Vi ser ju för roliga ut, vad tuggar vi på egentligen... önskan om nått gott kanske men det var tuggummi.. eller iallafall i min mun..:)  Men vi båda har gått ner ca 30-35 kg på dessa bilder.. vi är grymma tjejer.. värsta snyggingarna

Tvungen å lägga upp den här bilden oxå, tyckte den var kul



Ja vad ska jag säga.. några kg emellan bilderna :)  Men shit vilken ful mössa jag dragit på mig haha

/U


Kommentarer
Postat av: sara

Wow,, vilken skillnad,, !! måste kännas underbart!

2009-10-14 @ 13:10:44
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack sara... ja det känns sjukt skönt :) en dröm som blivit verklighet ...:)

2009-10-15 @ 08:24:06
Postat av: Anonym

Du är jättefin, kul att se att du mår så bra, livet leker! Håll nu i detta, kram från L på Sös

2009-10-16 @ 20:43:13
Postat av: Ulrika

Tack så jättemycket L :) Mår så himla bra... är så glad att jag fått den här chansen.. Kramen

2009-10-19 @ 08:38:08

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0