Hungrig!!!!!

Då var det dax IGEN, ibland känns det som om jag inte gör nått annat än och äter :)  Men så är det.. vart tredje timme bör jag äta och då max  3 dl :)  Så nu har jag precis varit iväg och fixat lite mellanmål blev knäckebröd med ost och gurka och en kopp the.  Finns ju faktiskt ett uttryck äta bör man annars dör man:)  Och det var ungefär så det kändes när jag och min kärlek var ute och småsprang för ett tag sen. Min mage fungerar ju så pga operationen. Måste äta regelbundet annars blir det tungt :)

Idag ska jag göra korvstroganoff och ris till middag :) Så himla uppskattat och laga mat hemma  om inte barnen gillar det så vet jag att Sunny gör det, tror inte det finns nått jag lagat som han INTE tycker om.

Snart är dagen slut= då får jag träffa min kärlek

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0