GBP!!

Tänkte att det kanske var dags för liten uppdatering. Stått still ett ganska bra tag i vikt nu.. eller gick t.o.m upp ca 0,5 kg men gått ner det igen. Känns som en evighet sen jag gick ner. Men bara bra att kroppen får ta igen sig nu. Håret börjar komma tillbaka. Ser ut som bebishår några fjun som sticker upp lite här och var. Charmigt värre:) Men det är iallafall på väg tillbaka. SÅ just nu kan jag inte göra så mycket med håret tyvärr.  Mått himla bra, det jag känner nu är att jag inte motionerat tillräckligt men mycket har med förkylningar och göra. Så jag hoppas på att komma igång snart igen. Min kärlek ska laga min trappmaskin som gått sönder så det är lite enklare att motionera även hemifrån, menar blir ju vinter snart så då är det skönt att ha något alternativ eftersom jag inte har något gymkort.

När jag når målet så lägger jag upp nya före och efter bilder tänkte jag. Så det är ca 4 kg kvar dit  men tar det lugnt har inte alltför bråttom

/Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0