Frisrytips!!

Ok.. då kom jag även på  att jag behöver frisyr tips, de som känner till min OP vet oxå om att jag tappat SJUKT mycket hår, och fick därför klippa av mig mitt långa hår. Klippte en typ BOB frisyr men ändå inte.. lite längre blev det.. Kände mig rätt nöjd. MEN nu när håret börjar komma tebax så har jag massor med små hår och skulle verkligen behöva göra nått med mitt hår. Lugg??? eller ska jag köra samma frisyr som sist?  jag måste kanske klippa lite kortare än sist... jag är så himla velig.. så kom gärna med tips:) Hittade lite bilder...








Tyckte nästan den längst ner till höger var fin... vill ha den hårfärgen... och funderar på skaffa lugg... lägger upp bild på frisyren jag klippte senast




Så jag vore jätteglad om ni säger vad ni tycker :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

Hej!

bland dom första fyra bilderna tycker jag den längst ner till höger

tycker även om den som du gillade hårfärgen på



Det där med namnet på bloggen va lite knepigt

Vad vill du säga med bloggen? berätta om ditt nya liv?



Ska tänka lite på saken



Kramar

2009-10-19 @ 16:53:15
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Fiafiber

Tycker du ska klippa en snedlugg, ha kvar längden, men lite uppklippt för volym :-)

2009-10-20 @ 09:23:29
URL: http://www.fiafiber.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Tack snälla för era förslag :) ska se vad frisören säger på måndag :) Kramen

2009-10-21 @ 14:00:27
Postat av: Liza

Håller nog med om en snelugg, och sen en bob, kortare än den du hade tidigare och mer uppklippt i nacken

Tror jag du kan passa i =)

2009-10-22 @ 16:20:53
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack Liza ... ska nämna det för frissan får se va de säger hehe.. mitt hår e ju ganska tunt nu + att lite har börjat växa ut så det är väldigt olika längd på mitt hår nu haha



kram

2009-10-22 @ 16:30:15
Postat av: Malin

Hej Gumman!



Jag tror absolut att du skulle bli jättefin i den längst ned till höger av de fyra övre bilderna.



Kramisar!

2009-10-22 @ 22:15:10

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0