Tillbaka till verkligheten!

Nu är jag tillbaka på jobbet, blir en mjukstart eftersom jag kom in strax innan 13.00. Var på en utredning med sonen hela förmiddagen. Vilket gick jättebra, han var så himla duktig. Vi åkte först in till jobbet på morgonen för att hämta pappret jag lämnat där, var ju tanken att jag skulle ta det dagen innan men jag har ju varit sjuk. Men mår mycket bättre nu dock lite energilös men det tar sig.

Har funderingar på att lösenordskydda min blogg.. har inte riktigt bestämt mig ännu men känns som om det kan behövas, så man slipper vissa saker. Och kanske t.o.m kan skriva lite annat oxå. Men som sagt inget jag bestämt ännu. Innan jag gör det så får de som vill säga till så de får lösenordet :)

/Ulrika

Kommentarer
Postat av: sara

JJAAAaaa let´s skaka loss det.. hehe.. f*n va tradet att det ska finnas såna människor som inte kan vara glad för ens skull.. iaf då min syrra.. men men,, det är kanske avundsjuka,, hon behöver ju me gå ner.. psss. jag vill ha lösen om du ändrar..

Kram

2009-11-26 @ 22:36:10
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny Lundqvist

lösen är en bra ide! Dom som vill läsa din blogg frågar ju efter det!!

Hoppas ni har en mysig helg! Kolla in min blogg senare så ska jag förhoppningsvis fått upp bilder på lite renovering vi gjort idag!

Kramar

2009-11-28 @ 14:39:40
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Diana

Ibland känner jag lika. Tycker de är ju kul att ha många läsare men jag som bor i en liten by har nog väldigt många som läser från byn. Och dom vill inte erkänna att dom läser fast ibland får jag höra de på omvägar. Precis som om dom skäms för att dom läser, att dom kanske är nyfiken. Men de är ju de en blogg är till för, att folk ska läsa.

Då vore de kul att löesnordsskydda den och aölla som vill får lösenordet :-) Sen har jag en hel del barn som läser min blogg, de är kanske inte så bra alla gånge men men....

Ha en bra dag!

ps och jag vill ha lösenordet om du ändrar....

2009-12-10 @ 09:02:49
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0