Lekt lite!

Var tvungen att leka lite med bilderna, hittade två st som jag tyckte var roligt att lägga upp på facebook.

Fick lite härliga kommentarer... nästan så jag själv tänkte är det samma tjej? hehe Förstår vad min dotter menade med att jag fått längre hals när jag gick ner i vikt

Här är några kommentarer jag fick när jag la upp kortet:
Åsa Lundmark  ojjj sån skillnad=)
Marika Hamberg kalaspingla ju, åhhhhh vill ha min remiss nuuuuu
Janne Pålsson Fantastiskt!

Så snällt av er att skriva så snälla saker :)

Ibland så lägger jag upp före och efter bilder för att minnas tillbaka lite, att hänga med och förstå vad jag gått igenom. 

/Ulrika


Kommentarer
Postat av: sara

wow wow wow... en bild säger mer än 1000 ord!!!!!

2009-11-06 @ 21:15:34
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hehe.. tack så mycket tjejen :) kram

2009-11-06 @ 23:38:01

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0