Helgen:)


Fredag!

Jag var barnledig i helgen så då var jag hos min kärlek. Vi har gjort så att när jag är barnledig så är jag hos honom annars så är vi hos mig. Så vi bestämde oss för att dricka lite vin/öl och äta skräpmat.


Fredagens outfit (förutom kavajen) 

Fredagens mat :) vin/öl och tunnbrödrulle exklusivt hehe:) efter att vi ätit satt vi och drack lite och pratade. Sen ville min kärlek gå till BK och ta ett glas öl, så vi gick dit. Men det var knappt nått folk där så vi ringde Tina och kollade om de skulle till BK men de hade tjej middag men vi kunde komma dit, så sagt och gjort vi gick över till Gert och Marie.. det var inte fullt och fast tjejmiddag var två herrar till där så sammanlagt var det 9 personer (med oss två). Vi blev bjudna på lite dricka så helt rakt gick vi INTE när vi tog oss hemåt hehe :)

Lördag!

Var jag inte så jättepigg och rask, men min kärlek var det, så han tog hand om mig.. han är så underbar. Kl 17.00 var vi bjudna på middag hos min kärleks föräldrar. Det blev förrätt avocado halva med röra i (supergott) och kycklingsoppa som varmrätt och halloweenbakelse som efterrätt.. allt var jättegott :)  och så satt vi där ett tag och pratade. Hans föräldrar är helt underbara. Efter de så åkte vi hem och såg film och åt grönsaker med dipp. Kärleken somnade till filmen men jag såg klart :)

Söndag! (idag)

Vi gick upp ganska tidigt (kl 8.00) så att vi kunde komma iväg tidigt för min kärlek skulle se på matchen som AIK vann. De skulle ses vid Ólerys kl 14.00 och innan skulle han hämta sin pappa och några andra vänner och jag hade ändå tvättstugan kl 12.00-15.00 tvättade upp hela soffgruppen och vardagsrums mattan och lite annat :)


Resultatet:) Sååå fint :)

Så efter städningen kände jag mig värd att få slappa framför tv:n en stund

Sååå mysigt:)

Nu är de stora barnen hemma så jag ska gosa lite med dom nu en stund...:)
HOppas alla haft en kul halloween helg

Kramen Ulrika


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0