Blogguppdatering

Känner att jag fått lite blogg torka... men gör mitt bästa för att uppdatera den,  känner mig ganska färdig med min uppdatering av blogg... men ska få hjälp med finjusteringar av Janne :) Någon som har nått annat förslag på vad jag borde göra med den?

Idag började morgonen med att jag glömde mitt inpasseringskort till jobbet, var bara att gå hem igen och hämta.. gör om gör rätt helt enkelt :)  Men han dock med min buss som tur är.  Sen när jag kom till jobbet så har det varit fullt ös nästan hela dagen .. eller förmiddagen iallafall.  Sen bär det hemåt och fixa lite måsten...  Igår hade vi besök utav Veronica med familj, lägger ut lite bilder på det ikväll tror jag. Var så himla mysigt man behöver ju inte göra så stor grej utav det för att vara lite social med vänner.

Nu ska jag kika lite på mail  återkommer senare :)

Kramen

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0