Bättre sent än aldrig!

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen som var, som jag skrivit tidigare så var vi på halloweenfest för familjer i lördags och i söndags var det kalas för lilltjejen:



Min läskige son hehe :)


Min dotter och hennes klasskompis

Ja jag var ju självklart oxå utklädd :)

Hjärta


Hjärna med maskar

Döskalle.. och på sidan ser man välkommst drinkarna, med grodori botten

Välkomst drink med mask i botten

Jag och E :)

En utav värdinnorna med dotter :) Tack för en supertrevlig kväll

5 årskalas för lilltjejen:)




Lite gott att bjuda på :)


Oj ringer på dörren, någon där?? ja det var det


Linda gjorde ett eget jättefint kort

Fikastund efter att vi sjungit för lillan



Efter kalaset när alla åkt hem, åkte vi till minneslunden vid Tyresö kyrka och tände ljus för min pappa Yngve Broberg som dog den 080104 och för Göran Norberg som dog 080719, var ju fars dag men tänkte att lillan skulle få tända ett ljus för sin farfar oxå. Hon ville även att det ljuset skulle vara för Cindy (hund från härjedalen) som dog i början av året tror jag.


Jättefin minneslund

Det var allt för den här gången.

Kramen Ulrika


Kommentarer
Postat av: sara

hej! ser ut att ni hade en suverän halloween.. Jag e nära min op nu o jag känner av kalla fötter,, mitt x är lite emot det nu. han tycker jag förstör magen, (med tanke på alla vitamintabl man måste ta efteråt,, att magen inte ska fungera,) för att gå ner några kg.. ngra kg är det inte sa jag.. minst 60 kg.. Hur upplever du med mat, tabletter, hur lång tid tar det för dig att äta en måltid, hur ofta.. det är ju ett tag sen du opades så det hade varit intressant med info om hur det kan vara när man är du då är idag... kram

2009-11-11 @ 21:23:55
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0